-

2009-03-16 @ 22:11:36 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej!

Har inte blivit mycket uppdateringar i helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid. I lördags kom mamsen, Simon och Mathilda hit. Mamma sov i Sörbyn men Simon och Mathilda sov här så vi hade myskväll med chips & dipp och karra och film. Sen klev vi upp tidigt på söndagen för det var hundutställning på travet. Det gick sådär :) Cindy gick vidare till finalen, men vi orkade dock inte vara kvar till dess. Gucci blev 2:a mot Lyra så det var ju synd men jag är nöjd ändå. Det var Guccis första utställning också så man ska väl kanske inte ha så jättehöga förväntningar. Men kul var det! Jag var väl typ 13-14 år sist jag ställde ut någon av våra hundar så jag var lite ringrostig ;p Sen när vi kom hem for jag och Mathilda och  badade och sen åkte dom hem. Har då haft en väldigt rolig helg :)

Idag har jag varit i skolan, hade ju bara en lektion och det var idrott. Vi skulle promenera eller jogga så jag, Sara, Amanda & Carro prompade tillsammans. Gooode blöta blev vi, fyfan! Sen när jag kom hem åt jag lunch och sen gick vi på stan och jag köpte äntligen en ny mobil. Nu ska den gamla jäveln kasseras kan jag lova! Nu ikväll har vi varit en sväng på dollar och köpt lite nödvändiga grejer, sen har vi kollat på Hundcoachen och Irene Huss. Imorgon har vi tvättstuga mellan 17-21 så det är väl det våran dag kommer bestå av ;)

Nu ska jag gå och sova. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback