Är det fest eller?

2009-03-07 @ 15:41:26 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Jag och Sofia var ut igårkväll. Vi började fixa oss ganska tidigt och drack några groggar innan vi for upp på Harry's. Det var helt värdelöst, var bara massa 40 plussare där. Inget ställe för mig eller Sofia alltså. Så vi fick skjuts ner på O'leareys. HELT VÄRDELÖST DÄR OCKSÅ. Det var inte speciellt mycket folk där, och vi betalade 100 spänn i inträde helt i onödan. Det var inte det minsta röjj där, var ju knappt någon som dansade. Så nej tack, aldrig med krogen i Gällivare för min del :P

Inatt har jag mått väldigt dåligt, trots att jag inte var full överhuvudtaget igår. Så jag har legat vaken mestadels den här natten och druckit litervis med vatten. Nu har jag bara lite huvudvärk så det kan jag nog leva med. Snart ska vi laga tacos, jag är grymt hungrig så jag längtar efter att få skotta i mig lite mat haha!


FAN JAG SER JU UT SOM RIDGE FORRESTER I GLAMOUR PÅ DEN HÄR BILDEN :|

Kommentarer

Postat av: Moder Jord

Ha ha ha...Ridge Forrester. Nu vet du att jag kommer att väcka dig med en puss på näsan, nybakta bullar, ett mjukt "God morning Mr Forrester" och lite soft saxofon musik i bakgrunden :)

2009-03-08 @ 10:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback