DET ÄR HELG!

2009-03-20 @ 16:21:08 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag har kommit hem från skolan för en liten stund sen. Alltså det borde fan vara olagligt att få sluta senare än klockan 1 på en fredag! Jag är dessutom ashungrig, för att idioterna bestämde sig för att servera risgrynsgröt som lunch...  idag. HALLELUJAH! Men som tur är så har vi beställt hem mat, för vi hinner inte börja laga något eftersom allt är i frysen. Så min  älskade kycklingkebab borde anlända alldeles strax :)

Ikväll ska jag inte göra nånting, ska nog bara ta det lugnt och umgås med familjen. Men imorgon blir det utgång, hoppas att det blir roligt :)

Nu ska jag kila. Puss och kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback