Hej!

2009-03-05 @ 19:37:38 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har haft en mysig dag idag, enda dagen på lovet som jag faktiskt har gjort någonting vettigt! Mathilda följde också med oss till gällivare så vi gick till kioskpiraten och var där tills Sofia slutade. Sen gick vi på banken och jag fick nytt lösenord. Den här gången ska jag fan inte glömma bort det!! Sen gick vi till vetehatten och fikade. Träffade Cissi också eftersom hon jobbade och det var roligt, har inte sett henne på jättelänge :) Sen gick vi ner till Sunbotique (stavning?) och solade. Var väldigt skönt kan jag säga, och jag har känt mig så jävla blek nu när jag inte solar lika mycket som jag gjorde när jag var på praktiken :D Huhu..

Nu ska jag gå upp och vara social. Uppdaterar nog senare om jag orkar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback