Hej.

2009-03-19 @ 22:37:29 Permalink Mitt liv Kommentarer (1) Trackbacks ()

Nu börjar det äntligen närma sig helg. Jag bara går och räknar ner dagarna till helgerna, loven osv. Jag är verkligen less på skolan just nu =/ Hade varit så skönt med sommarlov!

Nu har jag alldeles just duschat, ska gå och sova nu. Jag är helt slut.. Nånå, idag har jag iallafall varit i skolan. Haft prov i samhällskunskap, kändes som att det gick hyfsat iallafall. Sen efter skolan har jag inte gjort någonting alls, hade stora planer på att gå ut på långpromenad med Gucci men det blev inte av någon anledning :/

Nä nu blir det fan sängen, ögonen håller på att åka igen...
Puss och kram!


Kommentarer

Postat av: Sara

Du ska ut i helg va? :D

2009-03-20 @ 10:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback