Hej!

2009-03-04 @ 15:09:47 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Fan vilket fint väder det är ute idag! Soligt och plusgrader, vad mer kan man begära när man har lov och allting? :) Tyvärr är ju i princip alla mina vänner och jobbar eller gör nåt annat och jag sitter här hemma men äh, jag är inte bitter för det.. Jag har nyss varit ute med hundarna och det var väldigt skönt :)

Jag och mamma tänkte egentligen åka på banken idag men vi skippade det och åker imorgon istället. Jag har redan lyckats glömma bort mitt lösenord till internetbanken så jag måste få en ny aktiveringskod... Väldigt lyckat Emma!

Bilder på Gucci idag när vi var ute och busade :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback