Tjött

2009-03-11 @ 13:42:44 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag hade en kort skoldag idag, kändes onödigt att sitta på bussen 2 timmar sammanlagt för att ha en lektion. Vi hade samhälls och gjorde som vanligt typ ingenting. Sen slutade jag. Då var jag tvungen att sitta och vänta på bussen jättelänge. När bussen väl kom var jag så trött så jag trodde jag skulle dö, jag orkade knappt hålla uppe ögonen. Så jag har väl halvslumrat hela resan tillbaka till Boden, tur att det knappt var nån på bussen :) Tänkte egentligen gå på Dialect och kolla på en nu mobil så fort jag kom hit men jag var så hungrig så jag orkade verkligen inte. Vi får se om jag orkar gå dit snart, det känns så jävla jobbigt haha.

Jag har inte sovit många timmar inatt, jävla sömnproblem har jag hela tiden.. Men jag ska försöka hålla mig sysselsatt hela dagen så att jag blir trött ikväll. Kände mig så duktig imorse också att jag gick till skolan fast jag är jätteförkyld och jag var astrött. Simon vaknade samtidigt som min klocka ringde så jag var inte helt ensam på morgonen för en gångs skull :) Hihi.

Nu ska jag kolla tv. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback