Wiho

2009-03-01 @ 23:23:58 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har haft en grymt rolig helg!
På lördagen for vi till travet och kollade på skoter/cross showen men det var fan inget speciellt, tyckte det var ganska värdelöst faktiskt.. Så vi blev inte så långvariga där. Vi for hem och käkade och sen började jag och Sofia fixa oss. Tog några drinkar innan Simon, Joni och Johanna skjutsade oss till farmen vid halv 10. Det var inte speciellt mycket folk då men Eken ringde så vi hängde med honom och resten av folket ett tag, haha han hade sån jävla ångest idag när han såg hur mycket pengar han hade bränt på oss under kvällen. Jag och Sofia hade pratat innan om att vi fan skulle bli bjudna på drinkar under kvällens gång och nog fan blev vi det alltid :) Sen började Drängarna spela och jag har svaga minnen av det, kommer ihåg att det kom fram en kille till mig och sa nåt i stil med "Alltså, jag måste säga det. Men du är så jävla snygg!" och då fick Sofia och Eken rädda mig. Haha! Förresten så fick vi rädda varandra under hela kvällen.. Sen kommer jag ihåg att jag och Sofia sjöng som aldrig förr och att vi fick öl på oss och att jag träffade Leffe och Fredde. Resten är som i en dimma.

Sofia blev antastad av en "anonym" kille som kysste henne på halsen och den äckliga snubben som stötte på mig tog tag i mig och började dansa med mig så jag knappt tog mig därifrån. Men trots alla slibbiga killar så hade vi en jävligt rolig kväll, och jag tror fan att det var dom som gjorde kvällen också. För vi har verkligen haft nånting att skratta åt, haha. Sen träffade vi förresten Sebban och han sa att jag var bra på att dansa, så vi dansade och sen försökte vi få han att rida på tjuren, jag kommer inte ihåg om han gjorde det men vi var då grymt sugna på att göra det, dock gjorde vi inte det ;D Sen åkte vi hem med Micke Kempainen (stavning?) och så hoppade nån av hans kompisar in. Jag tror att han var från Övertoneå men han var då jävligt rolig, dessutom gav han öl åt oss också. Kvällen slutade med att Eken slocknade i soffan med Sofia och jag och Simon somnade i sängen. Kan ju säga att jag inte mådde alltför bra imorse men det är fan smällar man får ta. Kvällen var nice som fan, när gör vi om det? :)

Idag har vi inte gjort mycket, förutom att vi var hos Lina för hon fyller 20 år idag, grattis! Så vi har ätit god tårta, och sen åkte vi upp till Gällivare med Markus. Och nu ska jag dejta kudden för jag är jävligt trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback