-

2009-05-07 @ 14:31:25 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skit, min statistik fungerar fortfarande inte. GAH!

Hade bara en lektion idag och slutade 9.30 fast jag skulle slutat klockan 16.00. Dom andra har Kommunikation hela eftermiddagen så. Har pluggat teori och nu ska jag sätta igång att städa hela lägenheten, inte lockande... Simon är antingen på banken eller så ringer han Bodenbo. Ett tips, ha aldrig Bodenbo som hyresvärd! Vi har haft en trasig köksfläkt ända sen vi flyttade in i slutet av januari och dumjävlarna har ännu inte orkat komma och byta den trots att vi har ringt dit typ 50 gånger. Idioter! Nä nu blir det att sätta igång med städningen, sen ska jag promenera med Gucci. Hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback