-

2009-05-09 @ 09:57:00 Permalink Mitt liv Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godmorgon!

Jag har klivit upp ganska tidigt idag, redan 8.20. Kändes bra att jag inte har sovit bort hela dagen! För er som inte vet det så är jag inte speciellt morgonpigg men jag får ändå världens ångest om jag sover för länge. Och då menar jag inte att sova till typ 1, utan vaknar jag 10-11 tycker jag att det är sent, haha!

Igår hade jag bara en lektion i skolan så när jag kom hem gick jag och Simme och hälsade på hos Johanna och Joni. Vi kollade tv och käkade middag där. Sen for vi hem, packade osv. och så tog jag tåget till mamsen och papsen. Måste till tandläkaren här i Gällivare på måndag, åhhh... När jag kom fram kollade vi tv hela kvällen bara, så jag har inte gjort nånting speciellt alls.

Idag ska jag på stan med mammi iallafall, hihi! Det blir nog att jag köper ett par byxor som jag hittade redan förra helgen, jag hoppas att dom finns kvar och att dom sitter bra för jag har gått och suktat efter dom där byxorna hela veckan. Nu blir det att äta frukost för det kurrar i magen! Puss.


Balen i 9:an.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback